Νίκος Λέκκας | Ψωνιστήρια

Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί μα η χαρά δεν την αφήνει

Αλησμόνητα σινεμά». Έτσι, τιτλοφόρησε ο ποιητής Ανδρέας Αγγελάκης τις περιπλανήσεις του στα τότε (ενδεχομένως και τώρα) «περιθωριοποιημένα» για το ευρύ κοινωνικό σύνολο, τσοντάδικα της Αθήνας. Κι αν στη δεκαετία της μεταπολίτευσης, με τις επιδερμικά κουλτουριάρικες επιδρομές σε ναούς τέχνης, τα τσοντάδικα ήταν η χλεύη των καθαρόαιμων αρσενικών, για μια μειοψηφία πολιτών αποτελούσαν τον επί γης ερωτικό παράδεισο. Ο χώρος που τα ταμπού σπάνε, οι περιφερόμενοι σ αυτά τα μέρη βρίσκουν τους όμοιους τους και περνούν καλά. Η γλώσσα του σώματος κυριαρχεί. Κι όλα τα άλλα περισσεύουν…

Ένα νεύμα, αρωγός για μια ερωτική αγκαλιά, πρόδρομος μιας συνουσίας ομόφυλων. Εξάλλου μόνο αυτοί μπορούν να νιώσουν. Η ηθική από τη φύση της προβληματική…

Τέτοιους είδους χώροι υπάρχουν πολλοί. Δεν είναι μόνο τα σινεμά. Παραδοσιακοί, από την περίοδο του μεσοπολέμου πρέπει να θεωρηθούν τα δεντροφυτεμένα αλσύλλια του πεδίου του Άρεως και το πάντα κυριλέ Ζάππειο. Αυτά έχουν την τιμητική τους τους καλοκαιρινούς μήνες. Από την περίοδο εκείνη μέχρι σήμερα τα πράγματα στην κλειστή αυτή κοινωνία δεν έχουν αλλάξει και πολύ. Η μπουρδελότσαρκα των ανθρώπων αυτών, κάτι που δικαιωματικά ανήκει στους πάντες, περιορίζεται σε ναούς γύρω από κεντρικές πλατείες και στα άλση μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα των περαστικών και κυρίως των περιοίκων. Δε μιλάω για τις ομοφυλοφιλικές ερωτικές σχέσεις, μιλάω καθαρά για τις ξεπέτες ή στην ξεφτίλα (με την ορθή έννοια) των χώρων που μπορείς να γνωρίσεις ερωτικούς παρτενέρ. Υπάρχουν άνθρωποι, ακόμα και παντρεμένοι που γουστάρουν στο κρεβάτι τους σύντροφο της ίδιας σεξουαλικής ταυτότητας, αυτής που δηλώνει το φύλλο. Για λόγους ανεξήγητους και βυζαντινισμούς ή ακόμα γιατί άργησαν να το πάρουν πρέφα, γιατί γυρέψανε στη ζωή τους ένα κοινωνικό καβάτζωμα τέτοιο που να τους γλιτώσει από τις ενοχλητικές παροτρύνσεις για συμμόρφωση, τουλάχιστον να μην τους πρήζουν γι’ αυτή τους τη διαφορετικότητα λες και πρόκειται για την υψίστη απόκλιση. Χιλιάδες όσοι και οι μη εκδηλωμένοι…

Οι τσάρκες αυτές βέβαια, προκαλούν κι ένα εστέτ αίσθημα, υπεροχής ή όχι, εξαρτάται από το φορέα που αντιμετωπίζει τους κωλομπαράδες ως μεσσίες για το θεανθρωπισμό που νιώθει όταν βλέπει πως ακόμα μετρά, τις πιο πολλές φόρες με το αζημίωτο.

Τα ταμπλό των τηλεφώνων του δρόμου
αποτελούν ένα πεδίο διαρκούς έκφρασης των ενδιαφερόμενων, όπου αρκεί η πληκτρολόγηση ενός κινητού νούμερου κι από την άλλη άκρη της γραμμής ακούγεται η συνήθως λάγνα, παθιασμένη φωνή του αποστολέα της αγγελίας να σου κάνει κλασικές ερωτήσεις, όπως για το βάρος σου και άλλα παρεμφερή θέματα που πρόσκεινται στο σαρκικό κάλλος. Τα ραντεβού κλείνονται συνήθως μετά τη δουλειά και ο ανταγωνισμός είναι σκληρός. Ο ένας κάτοχος τηλεφώνου φροντίζει να σβήσει τα υπόλοιπα που πιθανόν να βρίσκονται στο ταμπλό.

Ακόμα σε κυριλέ καφετέριες του Κολωνακίου κι αλλού, νεαρά άτομα με ελαφριά ενδυμασία, κατά προτίμηση στενά ρούχα που τονίζουν ένα γυμνασμένο στέρνο, απολαμβάνουν τον καφέ τους, έχοντας πάνω στο πακέτο με τα τσιγάρα τους έναν όρθιο αναπτήρα που δηλώνει τη διαθεσιμότητα τους στο να προσφέρουν ερωτική παρέα σε άτομα του ίδιου φύλλου, τις πιο πολλές φορές έναντι αμοιβής. Το πορτοφόλι ανοίγει, εφόσον η πολυπόθητη συνουσία προπληρώνεται κι έτσι ο καθένας από τους τουλάχιστον δύο συντρόφους μένει ευχαριστημένος κι απολαμβάνει τα αποτελέσματα της περιπλάνησης του. Οι νεαροί κυρίως καταβάλουν τα χρήματα στις «άκρες» τους με μοναδικό τους όφελος την εξασφάλισης της δόσης τους, κατεξοχήν σκόνες οφείλω να ομολογήσω, συντριπτικά περιζήτητες έναντι χαπιών ή ακόμα και πεϊπερ. Όταν λέμε σκόνες, η προτίμηση τους εστιάζεται κυρίως στην κόκα κάτι που βοηθάει ακόμα και στην πολυπόθητη στύση, αναγκαία τόσο στο επάγγελμα όσο και στην προσωπική τους ζωή.

Η προτίμηση που έχουν μερικοί εύποροι γέροι στις παρτούζες είναι σύνηθες φαινόμενο στα στέκια αυτά. Τόσο οι υποψιασμένοι όσο κι οι επαγγελματίες αντιμετωπίζουν την προτίμηση τους αυτή όχι ως ανωμαλία, κάτι που διαδίδουν τα τηλεοπτικά κανάλια και οι πετυχημένοι δημοσιογράφοι που μόνο την αλήθεια διαστρεβλώνουν και δημιουργούν ένα ψεύτικο κέλυφος στις προεκτάσεις και στις αδυναμίες της ανθρώπινης ψυχής, αλλά ως ακόμα ένα ενδεχόμενο της ερωτικής παρουσίας του άλλου και οι επαγγελματίες ως μια ευκαιρία για τουλάχιστον διπλό μεροκάματο.

Η τιμή που αποκαλείται γάμηστρο, διαφέρει ανάλογα με τις απαιτήσεις, το καλό ή όχι παρουσιαστικό του γαμιά, το μέρος που γίνετε το νταραβέρι, ακόμα και το κοζάρισμα. Μια φυσιολογική τιμή (τι πάει να πει φυσιολογικό σ’ αυτές τις περιπτώσεις εξαρτάται από πολλές παραμέτρους) θεωρείται το πόσο των 50 ευρώ. Τα τελευταία χρόνια με την άνθηση που παρουσιάζεται στις εφημερίδες αγγελιών, έχουν στηθεί ειδικές στήλες με τίτλο μασάζ, όπου έχοντας ένα τέτοιο αμπαλάζ μπορούν αποδεκτά από το ευρύ κοινό να κάνουν τη δουλειά τους και να διαδίδουν την παρουσία τους στο επάγγελμα.

Και επειδή με την άνθιση που παρατηρείται στον τύπο τα τελευταία χρόνια έχουν ξεπεταχτεί αρκετά ομοφυλοφιλικά περιοδικά, στις τελευταίες σελίδες τους καταχωρούν αγγελίες τέτοιου είδους με τη διαφορά ότι αναφέρονται σε ομοφυλόφιλους. Ο τίτλος είναι βεβαία διαφορετικός και αντί για τη λέξη μασάζ έχουμε τη λέξη γνωριμίες άλλα στην ουσία έχουμε να κάνουμε με το ίδιο πράγμα. Την αναζήτηση ερωτικού συντρόφου του ιδίου φύλλου, χωρίς τη διαπροσωπική μεσολάβηση.

Κλείνοντας αυτό το μικρό και όσο το δυνατό κατατοπιστικό άρθρο για τα ψωνιστήρια θέλω, να επισημάνω την θεϊστική άποψη ότι το γαμήσι ευλογήθηκε από το θεούλη αλλά όπως κι αν έχει το πράγμα, όσο κι αν απομακρυνόμαστε από τις «ορθολογικές» ερωτικές συμπεριφορές ένα είναι σίγουρο, για τους ανθρώπους αυτούς που έχουν την τάση να ξεχωρίζουν όχι τόσο αφ’ εαυτού όσο από το παρουσιαστικό τους: «Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί μα η χαρά δεν την αφήνει».

ΠΗΓΗ: Περιοδικό «ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ» τεύχος 32, Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2006

Artwork: Η εμβληματική πρόσοψη του πορνοσινεμά Σταρ της Ομόνοιας, επί της Αγίου Κωνσταντίνου, που παραμένει έτσι έως σήμερα, στο σφραγισμένο κτίριο @ www.lifo.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Φτιάξε site στο WordPress.com
Ξεκινήστε
Αρέσει σε %d bloggers: